Voorwaarden Tickets

In 2009 werd ALSIN door Liverpool erkend als officiële supportersclub van Liverpool. Hierdoor kunnen we tickets aanvragen voor thuiswedstrijden van Liverpool in de Premier League.

Procedure bij verdeling tickets
Zodra we van Liverpool horen dat er kaarten voor onze supportersclub beschikbaar zijn, informeren we onze leden via de gebruikelijke kanalen. Leden krijgen een beperkte tijd om zich in te schrijven voor een ticket via de website. Om tickets te bestellen klik hier.

Leden kunnen zich voor meerdere wedstrijden inschrijven en eventueel een voorkeurswedstrijd aangeven. Bij de aanvraag kan de naam van een ander lid worden opgegeven met wie je graag wil gaan.

Als er meer aanvragen zijn dan beschikbare kaarten, vindt er een loting plaats. Zijn er minder aanvragen dan kaarten, dan maken we dit bekend en krijgen ook leden die korter dan een jaar lid zijn de kans om zich in te schrijven.

Voorwaarden inschrijving tickets
Leden moeten minimaal 1 jaar lid zijn van ALSIN om in aanmerking te komen voor tickets, tenzij het bestuur in bepaalde situaties anders beslist. 
Ben je nog geen lid en wil je lid worden? Klik dan hier.

Inschrijving voor een ticket is bindend. Als leden zich via onze website inschrijven en worden ingeloot, moeten de kaarten ook afgenomen en betaald worden. We nemen in principe geen kaarten terug, omdat dit veel werk met zich meebrengt en het risico bestaat dat kaarten onverkocht blijven. Dit kan ook onze reputatie bij Liverpool FC schaden, wat we ten alle tijde willen voorkomen. Als een lid toch tickets teruggeeft, kunnen we alsnog vragen om betaling of geen geld teruggeven. Dit kan ook invloed hebben op de toekomstige toewijzing van kaarten aan dat lid. In principe komt zo'n lid dan minimaal één seizoen niet in aanmerking voor kaarten. Het bestuur kan in bijzondere omstandigheden van deze regel afwijken, zowel voor een kortere als langere periode, indien noodzakelijk.

Door het invullen van het formulier op onze website gaan leden akkoord met deze voorwaarden.

Verplaatsen wedstrijden
Het is algemeen bekend dat de exacte datum en tijd van wedstrijden kort van tevoren bekend worden. Daarnaast kunnen wedstrijden regelmatig worden verplaatst vanwege Europees of bekervoetbal. ALSIN is niet verantwoordelijk voor het verstrekken van deze informatie - leden moeten dit zelf in de gaten houden. We zijn ook niet verantwoordelijk voor eventuele extra kosten of ongemakken die door deze wijzigingen ontstaan. Het verplaatsen van een wedstrijd is geen reden om je kaarten 'terug te geven' als je niet meer kunt gaan.

Voorschot
Wanneer leden een kaart toegewezen krijgen, stuurt de penningmeester een voorschotfactuur van tussen de €50 en €75. We kunnen van tevoren niet aangeven op welke tribune de kaarten zijn, en ticketprijzen en wisselkoersen kunnen variëren. Het voorschot van €75 moet binnen een week na de factuurdatum betaald zijn. Na deze termijn sturen we een herinnering met een betalingstermijn van 7 dagen. Als de factuur daarna nog niet is betaald, kan het bestuur besluiten de kaarten aan een ander lid toe te wijzen en hier gevolgen aan te verbinden. Zodra we de definitieve factuur van Liverpool ontvangen, betalen we het verschil terug of sturen we een aanvullende factuur.